T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DENİZLİ / MERKEZEFENDİ - AYDEM Fen lisesi

E Twinning Proje Ekibimizin Mimarlar Odasında Sürdürülebilirlik Sohbeti...

eTwinning Proje Ekibimizin Mimarlar Odasında Sürdürülebilirlik Konuşması
2030 Sürdürülebilir kalkınma hedefleri konusunda farkındalık oluşturmak için Avrupa'nın 4 farklı ülkesinden 10 adet lise düzeyinde okulla birlikte yürüttüğümüz "HOW TO BUILD AT LOCAL SCALE: SUSTAINABLE ACTIONS ALL OVER THE WORLD" adlı eTwinning projemizin tanıtımı ve geniş topluluklara yaygınlaştırılması için Aydem Fen Lisesi etwinning proje ekibi olarak proje koordinatörü İngilizce öğretmenimiz Işın Pehlivan eşliğinde Denizli Mimarlar Odasında yönetim kuruluna ve diğer oda üyelerine sunum yaptık. Yönetim kurulu başkanı Özlem Durdu Kabel'in sıcak ev sahipliği yaptığı ziyaretimiz sırasında daha önce de kısaca tanıttığımız projemizi daha büyük bir kitleye daha detaylı anlattık.

İnteraktif bir şekilde gerçekleştirdiğimiz sunumumuzda öncelikle projemizi kısaca anlattık. Arkasından projemizde yer alan 28 sürdürülebilir bina içinden seçtiğimiz 3 farklı örnek binanın sürdürülebilirlik özelliklerini aktardık ve SWOT analizlerini yaptık. Sunumun içeriğiyle ilgili sorular hazırladığımız Kahoot oyununu hep beraber oynadıktan sonra yarışmayı kazanan ilk 3 kişiye proje ekibimizin geri dönüştürülmüş malzemelerle hazırlamış olduğu telefon standlarını hediye ettik. Samimi ve kaliteli bir sohbetle devam eden söyleşimiz Odtü Geliştirme Vakfı Okulları 4. sınıf öğrencilerinin kendi sürdürülebilirlik projelerini tanıtımıyla sona erdi.

Ziyaretimiz sırasında bizi dinleyen oda üyelerinin de çok beğendiği sunumumuzu başarıyla tamamlamış olmanın verdiği gurur ve mutlulukla mimarlar odasından ayrıldık. Bize bu imkanı tanıyan Denizli Mimarlar Odasına teşekkürlerimizi iletiyor, beraber yürüteceğimiz sonraki etkinlikleri iple çekiyoruz.

 

30-05-202230-05-202230-05-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 30.05.2022 - Güncelleme: 12.01.2023 11:02 - Görüntülenme: 419
  Beğen | 0  kişi beğendi